Premiera nowego systemu operacyjnego giganta z Redmond już za nami. Windows 7 bije rekordy sprzedaży, jego popularność ciągle rośnie a pozytywne komentarze na jego temat zaczynają powoli zalewać cały internet. W odpowiedzi na premierą nowego dziecka Microsoftu, firma Apple przygotowała 3 nowe spoty reklamowe, które stanowią kontynuację znanych zapewne już wszystkim, “zabawnych” reklam “I’ma Mac, I’ma PC“.
Nowe reklamy skupiają się raczej na samych użytkownikach, niż na wadach Windowsa, które firma Apple w swoich spotach, często dobitnie starała się odsłaniać. W pierwszej reklamówce, Apple stara się ośmieszyć premierę Siódemki, mówiąc nam, iż nowy system Microsoftu będzie miał te same problemy i wady co jego poprzednie wersje. W pozostałych dwóch reklamach pokazany został w ironiczny sposób proces migracji ze starego systemu Microsoftu oraz komputerów PC na system i sprzęt Apple’a.
Będąc jeszcze w tematach reklam, chciałbym zaprezentować wam nową reklamówkę “skórek” do Google Chrome. Krótki filmik przede wszystkim promuje nowe “skiny” do przeglądarki, które zostały “stworzone” miesiąc temu przez takie osobistości jak Karim Rashid, Oscar de la Renta, Donna Karan, Dolce & Gabbana. Spot reklamowy możecie obejrzeć wchodząc na : http://www.youtube.com/googlechromethemes. Akcja promocyjna nowych “skinów” do Google Chrome, jest niczym innym jak swoistym połączeniem witryny Youtube’a z Flashem. Trzeba przyznać, że pomysł wygląda całkiem ciekawie.
Źródło: Neowin.net, techcrunch.com.
Tagiapple chrome Dolce & Gabbana Donna Karan google Karim Rashid mac microsoft Oscar de la Renta pc promocja przeglądarka internetowa reklama reklamówka seven siódemka skin skórka spot system operacyjny theme Windows Seven
Sprawdź również
Kim jest europejski gracz?
Kim jest europejski gracz? Zwykle to mężczyzna, między 18 a 40 rokiem życia, który uwielbia …