Firma Apple uruchomiła przedsprzedaż swojego nowego dziecka jakim jest iPad. W przeciągu zaledwie dwóch godzin od uruchomienia przedsprzedaży w sklepie internetowym Apple Store, zamówiono już ponad 50 tys. sztuk iPada. Jak widać fani produktów Apple nie próżnują.
Czyżby przekroczenie jednego miliona zamówionych sztuk w preorderze było tylko kwestią kliku / kilkunastu godzin, a nie jak wcześniej planowano kilku dni? Wiemy już na pewno, iż jest to jak najbardziej możliwe… marketing Apple potrafi zdziałać cuda.
Ogromy napływ zamówień spowodował, iż sklep Apple był przez pewien czas niedostępny.
Wiele negatywnych opinii na temat iPada oraz dziesiątki newsów związanych z urządzeniami, które okrzyknięto “killerami” nowe dziecka Apple, nie wpłynęło zbyt mocno na gusta i przywiązanie fanów do produktów firmy Steva Jobsa.
Osobiście nie jestem wielkim fanem produktów Apple, a do samego iPada nadal podchodzę sceptycznie, to jednak muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem marketingu Apple i całej, “magicznej otoczki” jaką jest w stanie wytworzyć wokół swojego nowego produktu.
Źródło: Informationweek.com, Techblog.com
Tagiapple apple store ipad preorder przedsprzedaż Stev Jobs
Sprawdź również
Prosty CRM online dla małych firm
5 powodów dlaczego warto wybrać miniCRM dla Twojej firmy? CRM, a po co to? CRM …